یادداشت: تیم منتخب خریدهای تابستانی، با قیمتی کمتر از بیل!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





می‌شود با مبلغی که رئال مادرید برای گرث بیل پرداخت یازده بازیکن عالی خریداری کرد و باز هم مقداری از این پول باقی بماند.

 

سایت گل – رئال مادرید مبلغ خیره‌کننده 100 میلیون یورو را صرف آوردن گرث بیل به پایتخت اسپانیا کرد. آنها رکورد دنیا را در این زمینه جابجا کردند. البته رئال تنها باشگاه فعال در نقل و انتقالات نبود. سایت گل تیمی کامل از بازیکنان جابجاشده در تابستان را معرفی می‌کند که در مجموع کمتر از 98 میلیون یورو قیمت دارند!



 

مارتن استکلنبرگ – رم به فولام (5.6 میلیون یورو)

این دروازه‌بان 30ساله در دوران لوییس ون‌گال شماره 1 هلند بوده است. او در دوران حضور در دروازه رم فرازونشیب‌های بسیاری داشت. فولام البته احتمالا او را ارزان به چنگ آورده است چون اگر او در روز خوبش باشد احتمالا در دنیا نظیر ندارد. او دغدغه‌های فراوانی دارد که مهم‌ترین و فوری‌ترین آنها این است که دوباره در حد دروازه‌بان اصلی هلند بازی کند. آن هم در سال جام جهانی. او سپس ممکن است کریون کاتج را مانند ادوین ون‌درسار به مقصد باشگاه بزرگ‌تری ترک کند.

 

دنی کارواخال – بایر لورکوزن به رئال مادرید (6.5 میلیون یورو)

این بازیکن جوان آکادمی رئال مادرید را بسیاری بهترین مدافع راست بوندس‌لیگا در فصل گذشته می‌دانستند. او پس از اثبات ارزش‌هایش به مقامات رئال به برنابئو بازگشت. این مدافع 21ساله جایگاه آلوارو آربلوا را در ترکیب اصلی به چالش کشیده است و پشت درهای تیم ملی قرار دارد.

 

بنوا ترمولینا – بوردو به دینامو کیف (6.5 میلیون یورو)

مدافع چپ تیم ملی فرانسه فرصت آغازی دوباره را در تیم اوکراینی یافته است. او که تجربه لیگ قهرمانان را هم دارد دارد به دوران بلوغش می‌رسد و به تیمی رفته که می‌خواهد سلطه بر فوتبال اوکراین را از شاختار دونتسک پس بگیرد.

 

دیه‌گو ریس – کلوب آمه‌ریکا به پورتو (7 میلیون یورو)

برنده مدال طلای المپیک برای راهیابی به دفاع پورتو کار دشواری دارد اما پورتویی‌ها امیدوارند که این مدافع مطمئن و خونسرد مکزیکی بتواند ریکاردو کاروالیو جدید آنها باشد. پورتو به یافتن استعداد در آمریکای جنوبی مشهور است اما آنها اکنون رادار خود را به سمت شمال‌‌تری تنظیم کردند و دو نفر از پرخواهان‌ترین بازیکنان مکزیکی را خریدند. اکتور اررا و ریس احتمالا چند سال بعد سود سرشاری نصیب پورتو خواهند کرد.

 

ممدو ساخو – پاری سن‌ژرمن به لیورپول (17 میلیون یورو)

پاری سن‌ژرمن بازیکنان بسیاری می‌خرید و طبیعی بود که سرانجام تعدادی از بازیکنانش را هم بفروشد. آنها در دفاع پس از خرید مارکینیوش، به فکر فروش ممدو ساخو افتادند که محصول آکادمی جوانان باشگاه بود و اعتبار بسیاری در این تیم داشت. او را درست است که مازاد تشخیص دادند اما این چیزی از ارزش‌های او نمی‌کاهد. او مدافعی میانی با قدرت فوق‌العاده است که می‌تواند از دفاع خوب بازی‌سازی کند. ساخو ارزش تک‌تک سنت‌هایی که لیورپول برایش پرداخت را دارد.

لوییز گوستاوو  بایرن مونیخ به ولفسبورگ (17.5 میلیون یورو)

پس از خریدن ماریو گوتزه از بروسیا دورتموند، او بازیکنی شد که باید می‌رفت. عجیب بود که او در حالی ولفسبورگ را برگزید که زمانی به نظر می‌رسید آرسنال مقصدش باشد. ملی‌پوش برزیلی می‌خواست در ترکیب اصلی حضور یابد. چیزی که پپ گواردیولا برایش در باواریا تضمین نمی‌کرد. کیفیت گوستاوو قیمت بالایی دارد اما او خریدی بزرگ است و کمک خواهد کرد ولفسبورگ برای رسیدن به لیگ قهرمانان مبارزه کند.

 

ژرمی تولالان – مالاگا به موناکو (5 میلیون یورو)

هافبک سابق تیم ملی فرانسه نقشی کلیدی در رساندن مالاگا به مرزهای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل پیش داشت. او تجربه لازم برای کمک به موناکو در راه حضور در بالای جدول لیگ فرانسه را دارد. به دلیل مشکلات مالی مالاگا بود که قیمت تولالان تا این حد پایین آمد. اما او زوج پویاتر ژوائو موتینیو و جیمز رودریگس را تکمیل خواهد کرد.

 

دمیتری پایه – لیل به مارسی (10 میلیون یورو)

المپیک مارسی به لیگ قهرمانان بازگشته و در تابستان دست به ولخرجی زد. آنها بازیکنان بااستعداد وطنی را خریدند که بهترینشان این خرید از لیل بود. پایه بازیکنی کناری است که شهرتش دارد افزایش می‌یابد. او امیدوار است که در رفتن به جنوب فرانسه جایگاهی در جام جهانی هم داشته باشد.

 

خوان کویینترو – پسکارا به پورتو (5 میلیون یورو)

پورتو احتمالا پرسودترین خرید تابستان را انجام داده. این بازی‌ساز کلمبیایی باهوش است و پرنشاط. مبلغ اندکی برای جدا کردن او از تیم سقوط‌کرده پسکارا نیاز بود. پورتو پس از فروش جیمز به قیمت 45 میلیون یورو با قیمتی معادل 10 درصد آن احتمالا بازیکنی بهتر خریده است!

 

داوید ویا – بارسلونا به اتلتیکو مادرید (2.1 میلیون یورو)

اتلتیکو مادرید در تاریخ خود همواره مهاجمانی فوق‌العاده در ترکیبش داشته است. آنها این بار مهاجم بزرگ دیگری خریدند. داوید ویا با قیمتی بسیار ناچیز در مقایسه با فالکائو خریداری شد و با گل در سوپرجام مقابل تیم سابقش درخشید. بهترین گل‌زن تاریخ تیم ملی اسپانیا و اسطوره فوتبال مدرن تضمینی است برای گل‌زنی اتلتیکو.

 

ماریو گومز – بایرن مونیخ به فیورنتینا (15.5 میلیون یورو)

گومز که سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان را هم دارد قصد دارد خود را پس از جدایی از بایرن ثابت کند. این مهاجم 28ساله گل‌زنی همیشگی بود اما پپ گواردیولا او را نخواست و گفت که او به تیمش نمی‌خورد. ملی‌پوش آلمانی سری آ را با گل‌هایش درخشان خواهد کرد. حفره‌ای به شکل گابریل باتیستوتا/لوکا تونی در قلب هواداران ویولا است که گومز می‌خواهد آن را پر کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, ] [ 3:16 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 193
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 30556
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1